Lilypie Third Birthday tickers

24 Aralık 2011 Cumartesi

Doruk Kuralları


1- Kimin hangi koltuğa oturacağına ben karar veririm. Kafaya göre oturulmayacak.

2- Pepee seyrederken dikkatim dağıtılmayacak, asla önüme geçilmeyecek.

3- Anne - baba tek başına yemek yiyemez. Hatta beraber başka faaliyetlerde bulunamaz.

4- Ad-daa dediğimde her iş bırakılıp gezmeye gidilecek.

5- Her istediğimde (tıklım tıklım bi otobüs ya da banka farketmez) meme verilecek.

6- Uslu uslu duramam kıyafetler ben çırpınırken giydirilecek.

7- Istemiyorsam altım değiştirilmeyecek.

8- Her bıcı bıcı dediğimde banyo yaptırılacak, ben isteyene kadar (saatler sürsede) çıkılmayacak.

9- Gece uyuyorum diye rahat edilmeyecek. 2 saatte bir yanıma gelinecek, meme verilecek,
kendim birakana kadar yanımda yatılacak, itekleyince gidilecek.

10- Ne oynamak istiyorsam o an o saniye o oyun oynanacak.
Basket oynarken attığım topa bakılacak, tezahurat yerinde yapılacak.

11- Yediğim her lokma alkışlanacak.

12- Atıştırmalıklar önce bana ikram edilmeden yenmeyecek.
Hatta markette peynirin, zeytinin lezzeti önce bana sorulacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder