Lilypie Third Birthday tickers

16 Temmuz 2012 Pazartesi

papağan

Baba dedi, anne dedi, su dedi, bu dedi derken zaman ne çabuk geçti. 
Artık evimizde bir papağan var :)

Ne söylesek söylemeyi de geçti, söylediğimizi soruya çeviriyor: Buldum diyorum, buldunmuu diyor, yeşil buldum diyorum şişil buldunmuu diyor :) Soru eki zamanla yerini bulur nasılsa zaten böyle çok komik...
Otobüse obüsüt demesine bayılıyordum ama düzeltti :(


Hep böyle söylese dediğim kelimeler var birde: miniminitüs (minibüs), ebet (evet) gibi...
Geçen gün bana bi şarkı söyler misin dedim 'Canım annem söliim?' dedi, o söyledi, ben ağladım :)


En sevdiği şarkı ali babanın çiftliği: hayvanların sesleri kısmına kadar dinliyor, o kısmı da ben susup dinliyorum, hiç şaşırmadan ne öğrettiysem söylüyor. Birde kendi uydurdukları var: otobüs, araba, kamyon dedirtip seslerine düt düüütt diyor. Enteresan olan: çiftlikte telefon olması ve aloo demesi :)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder