Lilypie Third Birthday tickers

1 Mart 2011 Salı

İlk şarkıların

- Mis kokulu oğlum benim : Kesinlikle en çok eğlendiğim :)))
- Tombiklikte üstüme yok, yaramazlıkta üstüme yok... :Seni en çok tanımlayan ;)
- 'İce ice baby' vazgeçilmezimiz: Daha 3 günlükken seni sakinleştirebilen bi meme emmek bide inanılmaz ama hip-hop...
- İşte geliyooorr,Ali Doruk geliyooor, gençkızların gözdesi, bodrumlu paşa doruk güzel yatıyla geliyooor..... : Babanın muhteşem rap yorumuyla :)
- Annesinin kuzusu, bitanecik oğlusu, bebikide bebiki, annesinin bebiki. : Annenin ilk ninni bestesi :)
- Benim güzel bebik oğlum, benim güzel bebik oğlum, benim güzel bebik oğlum, benim güzel bebik oğlum... : Ne kadar güzel olduğunu anlamışsındır..
- Hey benim adamıııım, güzel bebik adamııım, yakışıklı adamııım, bebekyüz adamıııım...: Babana az gülmedim bu şarkı yüzünden, hala da gülmekteyim :)))
- Şampiyon paşa Doruuuuk, u a dev adam 12 devadam..
- Şampiyon oğlum benim (neler oluyor hayatta melodisiyle)
- Pondik pondik pondik paşası, pondik pondik pondik paşası, pondiiik po po po pondiiik po po po pondiiiik po po po pondik paşasıııı, po po po po po po..... pondik paşasııı ............... Keşke melodisini de yazabilsem, harikulade bestem :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder