Lilypie Third Birthday tickers

29 Mart 2011 Salı

Ve Doruk... :)

İyiki doğdun oğlumm.. İyiki geldin bebeğimm.. İyiki benim oldun.. İyiki...

 


Canımın parçası... Sen ne zaman doğdun, ne ara büyüdün, nasıl 1 sene geçti de, koca 1 yaşında çocuk oldun ahhh...
Bana annelik tacını taktın...
Hayatımdaki bütün eksiklikleri doldurdun. Ben sen gelince tam oldum. İçimin acıyan yaralarını sardın. Yarım yamalak değil, gerçekten mutlu oldum. Gerçekten güldüm. Gerçek huzuru, gerçek zenginliği, gerçek sadakati, gerçek şefkati tattım. Tabi yanında gerçek korkuyu da...


Benim şansım sensin. Canımsın. Kanımsın. Sana sahip olmak, hayatta yaptığım en iyi şey. Ve katkılarından dolayı sevgili babana teşekkürlerimi sunuyorum.
İkinizi çok seviyorum. Siz benim herşeyimsiniz. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder